27 Haziran 2013 Perşembe

Ben Anna Türkçe Dublaj 720p Full izle


Bir film noir örneği olan Ben Anna, Elsa Lewis’in aynı isimdeki romanından alınmış. Yüksek derecede uykusuzluk sıkıntısıyla karşı karşıya gelen ve aynı zamanda eşinden boşanmanın eşiğinde bir dedektif olan Bernie Reid’in, zaten toplamakta zorluklar yaşadığı konsantrasyonu Anna adında gizemli bir kadınla karşılaşması üzerine adeta alt üst olur. Ben Anna Türkçe Dublaj izle Ben Anna Altyazılı izleBen Anna Türkçe Dublaj 720p Full izle filmi 2012 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 6.0/10 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Charlotte Rampling, Eddie Marsan, Gabriel Byrne, Hayley Atwell, Honor Blackman, Jodhi May, Max Deacon, Ralph Brown oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Barnaby Southcombe otururken filmin türü ise Dram, Gerilim şeklinde değerlendirilmiştir


























tamamı için : Ben Anna Türkçe Dublaj 720p Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder