24 Haziran 2013 Pazartesi

7,5 Santim Full Hd İzle


7.5 Santim Full Hd İzleme kalitesinde sitemize eklenmiştir. Sizde 7.5 Santim filmini sitemizden full hd kalitesinde izleyebilirsiniz.
Üzerine yıldırım düşmesi sonucu bir takım entresan ve süper güç kazanan Walter adında sıradan bir hayat süren adam cisimleri 7.5 santim ileriye hareket ettirebilmektedir. Walter’ın bu gücünden haberdar olan süper güç takımı yöneten Troy hamilton Walter’ı takımına dahil eder ve ona gücünü kullanmakla beraber görevler verir. İyi seyirler.
YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ Bir önceki hd filmimiz olan Kadınlar Filmi Türkçe Dublaj Full Hd İzle başlıklı konumuzda Kadınlar filmi, Kadınlar full izle ve Kadınlar hd izle filmini bulabilirsiniz.7,5 Santim Full Hd İzle filmi 2011 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı olarak belirlenmiş ve kadrosunda oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda otururken filmin türü ise Aksiyon Filmi izle, Bilim Kurgu Filmi izle, Dram Filmi izle, Türkçe Dublaj Film izle, Yabancı Filmler şeklinde değerlendirilmiştir





























tamamı için : 7,5 Santim Full Hd İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder